Obuwie dziecięce, buty dla dzieci, buciki dla dzieci, kapcie dziecięce


Koszyk0
Koszyk

Do darmowej dostawy brakuje: 220,00zł


Zwroty i wymiana

 

ZWROTY

Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie (odstąpienie od umowy), bez podania przyczyny, w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki. Klient jest odpowiedzialny za zmniejszenie się wartości towaru spowodowane korzystaniem z niego w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonalności. W takim wypadku Sprzedający dokonuje zwrotu ceny towaru, odpowiednio pomniejszonej o spadek wartości towaru.

Odstąpienie następuje przez złożenie „oświadczenia o odstąpieniu”, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu. Oświadczenie może być złożone także w innej formie, z której będzie jasno wynikać żądanie odstąpienia od zawartej umowy. Oświadczenie może być złożone poprzez przesłanie go mailem na adres: info@obuwiedzieciece.pl bądź pocztą na adres podany w § 1 Regulaminu, jak też poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie internetowej Sklepu.
Sprzedawca, niezwłocznie przesyła Klientowi potwierdzenie otrzymania w/w oświadczenia, na podany adres e-mail: info@obuwiedzieciece.pl.

Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem lub fakturą VAT. Sklep gwarantuje zwrot kwoty, równej cenie towaru oraz dodatkowych kosztów (w tym kosztów wysyłki), w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania towaru bądź otrzymania dowodu jego nadania (przesłania) Sprzedającemu przez Klienta. Zwrot dokonywany jest w sposób tożsamy z formą dokonanej przez Klienta płatności.

Klient, na swój wniosek – przesłany w formie mailowej – może żądać dokonania zwrotu ceny w inny sposób, niż wyżej opisany. Żądanie nie jest wiążące dla Sprzedającego. W przypadku, gdy zapłata za towar nastąpiła w inny sposób niż przelewem bankowym, Sprzedający jest uprawniony do dokonania zwrotu ceny za pośrednictwem przelewu bankowego, po otrzymaniu uprzedniej zgody Kupującego.

Sprzedający zwraca koszty wysyłki o której mowa w pkt. 4 tylko do wysokości kosztów przesłania „paczki ekonomicznej”, wg. cennika Poczty Polskiej (§ 4).

Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Termin ten jest zachowany przez samo nadanie przesyłki do Sprzedawcy.
Koszt odesłania (zwrotu) towaru pokrywa Klient i nie podlega on zwrotowi.


WYMIANA - procedura

Istnieje możliwość wymiany towaru (model, rozmiar, kolor) na inny z naszej oferty.
Koszty zwrotu i wysyłki nowego towaru ponosi Klient.
Ewentualne różnice w cenie zamienianych towarów zostaną wyrównane poprzez przelew na konto.

Proponowane przez nas opcje wygodne dla klienta:

(1) PRZELEWEM przed wysyłką 14,00zl za dwie przesylki kurierskie (+ew.różnica w koszcie towaru)

(2) POBRANIE przy dostawie za dwie przesylki: 17,00 zl  (+ew.różnica w koszcie towaru)


Nasz Kurier przywozi przesyłkę z obuwiem na wymianę i zabiera zwrotną.

[ W przypadku gdy jest to dokładnie te sam model - prosimy o pozostawienie sobie paragonu. Jeśli jest to wymiana na inny model- prosimy o dołożenie paragonu do zwrotu.]