Reklamacje i gwarancja
Wszystkie towary dostępne w sklepie są oryginalne i fabrycznie nowe oraz objęte 12 miesięczną gwarancją.
Wszelkie reklamacje należy składać poprzez przesłanie na adres mailowy info@obuwiedzieciece.pl, lub poprzez kontakt telefoniczny.
Towary oferowane w sklepie internetowym www.obuwiedzieciece.pl są fabrycznie nowe i nie powinny zawierać wad.
Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fizyczne, powinien najpierw skontatkować się z obsługą sklepu telefonicznie lub emailowo, a następnie odesłać go poprzez kuriera współpracującego ze sklepem (koszt po stronie sklepu) lub przesyłką pocztową ( jako list polecony ekonomiczny ) na swój koszt (do zwrotu przez sklep).
Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek przesłanych za pobraniem.
Koszt odesłania reklamowanego towaru Sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu uzasadnionej reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę VAT. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty fizycznego przyjęcia reklamowanego towaru na adres sklepu.
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania danego modelu), sklep zgodnie z decyzją Klienta zwróci równowartość ceny produktu lub zaoferuje inne, dostępne w sklepie towary.