Obuwie dziecięce, buty dla dzieci, buciki dla dzieci, kapcie dziecięce


Koszyk0
Koszyk

Do darmowej dostawy brakuje: 220,00zł


Regulamin

§1 Informacje ogólne

Właścicielem sklepu internetowego Markowe Obuwie Dziecięce www.obuwiedzieciece.pl, prowadzącego sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet, jest:

BISBUT M. Pasterak spółka jawna
Al. Prymasa Tysiąclecia 60/62
01-424 Warszawa
tel. +48 (22) 836 69 96
e-mail: info@obuwiedzieciece.pl
NIP: 118-00-23-516
REGON: 010156421

zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000094148


Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
Cena końcowa wybranego produktu, podawana przy składaniu zamówienia, zawiera również koszt jego przesłania, zgodnie z wybraną przez Kupującego opcją, jak też wszelkie koszty dodatkowe (np. koszt pakowania).
Kontakt Klienta ze Sklepem, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej – e-mail:info@obuwiedzieciece.pl oraz pod numerem telefonu +48 (22) 836 69 96 (od godz. 7.00 do 15.30 pn.pt i 7.00-11.00 sob.).
Niewykluczone, że na stronie sklepu obuwiedzieciece.pl mogą wystąpić niezamierzone błędy, które nie mogą być podstawą do roszczeń.
W toku składania zamówienia, Klient zobowiązany jest podać swój adres e-mail.

§2 Dokonywanie zamówień

Zamówień można dokonywać bezpośrednio na stronie internetowej pod adresami: www.obuwiedzieciece.pl, www.obuwiedzieciece.com.pl, www.obuwiedzieciece.com.

Zawarcie umowy następuje każdorazowo poprzez przyciśnięcie przycisku z napisem „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
Przyjęcie zamówienia Sklep potwierdza poprzez przesłanie na adres mailowy Kupującego informacji o zamówionym towarze oraz jego łącznej cenie. Sklep przysyła także kopię niniejszego Regulaminu oraz wzór formularza, stanowiącego załącznik nr 2.
Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
- w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – niezwłocznie po zawarciu umowy w sposób wyżej opisany,
- w przypadku zamówień płatnych przelewem lub przekazem pocztowym – w chwili zaksięgowania należności na koncie Sklepu.
Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 7 dni roboczych.
Zamówienie może nie zostać zrealizowane w przypadku, gdy towar jest niedostępny w magazynie ani u dostawców sklepu. W powyższych przypadkach, jak również w sytuacji niedostępności części zamówienia, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o dalszym postępowaniu (częściowa realizacja, rezygnacja z zakupów).
Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub anulować zamówienie wyłącznie telefonicznie, pod numerem telefonu +48 (22) 836 69 96 do momentu wysłania zamówienia. W takim wypadku Klient zobligowany jest podać swój adres email.
W powyższym przypadku – Sklep niezwłocznie potwierdza zakres dokonanej zmiany zamówienia bądź jego anulowanie poprzez przesłanie na wskazany adres email Kupującego wiadomości, zawierającej zakres dokonanych modyfikacji bądź informującej o anulowaniu zamówienia. Klient nie może zmienić, ani anulować zamówienia, gdy już zostało ono wysłane – w takim wypadku możliwe jest jedynie odstąpienie od zawartej umowy, na zasadach określonych w § 7 Regulaminu.
Składając zamówienie, Klient udziela pełnomocnictwa oraz upoważnia firmę BISBUT M.Pasterak sp.j. z siedzibą w Warszawie przy al. Prymasa Tysiąclecia 60/62 do występowania w swoim imieniu i na swoją rzecz w sprawie zawarcia umowy o świadczenie usług pocztowych i przesyłania przesyłek zakupionych w sklepie www.obuwiedzieciece.pl. Koszt przesyłki Pocztą Polską nie jest uwidoczniony na fakturze bądź paragonie. Na prośbę klienta jest możliwość dołączenia odrębnego kwitu pocztowego dotyczącego kosztu przesyłki.

Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub na życzenie Klienta faktura VAT.
Zamawiający wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.

§3 Przeceny towarów

Towary objęte przeceną, to produkty pełnowartościowe, stanowiące końcówki kolekcji.
Przeceną objęta jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

§4 Dostawa i koszt dostawy

Koszty dostarczenia zamówionych towarów pokrywa Klient (z wyłączeniem akcji promocyjnych, w których Klient jest zwolniony od opłaty za przesyłkę za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej),
Dostawa złożonego zamówienia odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej (zgodnie z jej cennikiem), bądź firmy kurierskiej współpracującej ze sklepem lub wskazanej przez Klienta.
Koszt oraz termin dostawy przez Pocztę Polską zamówionego towaru wynosi (wg cennika Poczty Polskiej):
- od 13,00 zł przy wadze do 5 kg (paczka ekonomiczna) – 3-5 dni lub 15,00 zł (paczka priorytetowa) – 1-3 dni – przy przedpłacie/przelewie na konto (system wylicza koszt wg wagi produktu),
- od 16,00 zł przy wadze do 5 kg (paczka ekonomiczna) oraz 19,00 zł przy wadze do 5 kg (paczka priorytetowa) – przy przesyłce „za pobraniem pocztowym” (należność przyjmuje listonosz lub Urząd Pocztowy)
Przy zamówieniach powyżej 220 zł przesyłka GRATIS (z zastrzeżeniem, że kolejna wysyłka dotycząca jakichkolwiek wymian z tej gratisowej jest płatna wg normalnych zasad niezależnie od wartości).
Koszty wysyłki mogą być wyższe niż opłata pocztowa, ponieważ mogą dojść koszty opakowania i zabezpieczenia przed zniszczeniem.
Serwis www.obuwiedzieciece.pl realizuje zamówienia na terenie Polski. Wysyłka poza granice Polski może być zrealizowana po wcześniejszym ustaleniu szczegółów drogą mailową.
Zamówienia zagraniczne realizowane są tylko przy przedpłacie należności zawierającej koszt przesyłki na konto Sklepu.
Koszt ewentualnego zwrotu towaru w przypadku odstąpienia od umowy zależny jest od formy wysyłki wybranej przez Klienta. W przypadku „paczki ekonomicznej” koszt ten wynosi – wg. cennika Poczty Polskiej – 13 zł w przypadku paczki o wadze do 5 kg oraz 16 zł w przypadku paczki o wadze powyżej 5 kg.

§5 Formy płatności

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- przy odbiorze (należność pobiera kurier lub listonosz) – opcja najdroższa (opłata obejmuje koszt zamówionego towaru + koszt przesyłki + koszt pobrania)
- przedpłata na konto – opcja najtańsza – dokonana przelewem bankowym lub przekazem na konto Sklepu. Przedpłata winna nastąpić w terminie 7 dni od złożenia zamówienia – pod rygorem przyjęcia przez Sprzedającego, iż Klient od umowy odstąpił.
- przedpłata na konto za pomocą systemu PayPal (doliczamy dodatkową opłatę = 2% wartości zamówienia). Przedpłata winna nastąpić w terminie 7 dni od złożenia zamówienia – pod rygorem przyjęcia przez Sprzedającego, iż Klient od umowy odstąpił.

§6 Wymiana towaru

Istnieje możliwość wymiany towaru (model, rozmiar, kolor) na inny z naszej oferty – patrz § 7.
Koszty zwrotu i wysyłki nowego towaru ponosi Klient.
Ewentualne różnice w cenie zamienianych towarów zostaną wyrównane poprzez przelew na konto.

§7 Zwrot towaru

Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie (odstąpienie od umowy), bez podania przyczyny, w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki. Klient jest odpowiedzialny za zmniejszenie się wartości towaru spowodowane korzystaniem z niego w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonalności. W takim wypadku Sprzedający dokonuje zwrotu ceny towaru, odpowiednio pomniejszonej o spadek wartości towaru.
Odstąpienie następuje przez złożenie „oświadczenia o odstąpieniu”, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu. Oświadczenie może być złożone także w innej formie, z której będzie jasno wynikać żądanie odstąpienia od zawartej umowy. Oświadczenie może być złożone poprzez przesłanie go mailem na adres …….…. bądź pocztą na adres podany w § 1 Regulaminu, jak też poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie internetowej Sklepu.
Sprzedawca, niezwłocznie przesyła Klientowi potwierdzenie otrzymania w/w oświadczenia, na podany adres e-mail: info@obuwiedzieciece.pl.

Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem lub fakturą VAT. Sklep gwarantuje zwrot kwoty, równej cenie towaru, w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania towaru bądź otrzymania dowodu jego nadania (przesłania) Sprzedającemu przez Klienta. Zwrot dokonywany jest w sposób tożsamy z formą dokonanej przez Klienta płatności.
Klient, na swój wniosek – przesłany w formie mailowej – może żądać dokonania zwrotu ceny w inny sposób, niż wyżej opisany. Żądanie nie jest wiążące dla Sprzedającego. W przypadku, gdy zapłata za towar nastąpiła w inny sposób niż przelewem bankowym, Sprzedający jest uprawniony do dokonania zwrotu ceny za pośrednictwem przelewu bankowego, po otrzymaniu uprzedniej zgody Kupującego.

Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Termin ten jest zachowany przez samo nadanie przesyłki do Sprzedawcy.
Koszt odesłania (zwrotu) towaru pokrywa Klient i nie podlega on zwrotowi.


§8 Reklamacje towaru

Wszelkie reklamacje należy składać poprzez przesłanie na adres mailowy podany w § 1 pkt 3 Regulaminu, lub poprzez kontakt telefoniczny.
Towary oferowane w sklepie internetowym www.obuwiedzieciece.pl są fabrycznie nowe i nie powinny zawierać wad.
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są 12 miesięczną gwarancją.
Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fizyczne, powinien odesłać go poprzez kuriera współpracującego ze sklepem (koszt po stronie sklepu) lub przesyłką pocztową (jako list polecony ekonomiczny) na swój koszt. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek przesłanych „za pobraniem”.
Koszt odesłania reklamowanego towaru Sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu uzasadnionej reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę VAT. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty fizycznego przyjęcia reklamowanego towaru na adres sklepu.
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania danego modelu), sklep – zgodnie z decyzją Klienta – zwróci równowartość ceny produktu lub zaoferuje inne, dostępne w sklepie towary.

§9 Ochrona danych osobowych

Zarejestrowanie się w Sklepie internetowym Markowe obuwie dziecięce – www.obuwiedzieciece.pl jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie i przechowywanie przez właściciela danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883).
Dane osobowe Klientów są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
W żadnym wypadku dane osobowe Klientów nie są udostępniane lub odsprzedawane osobom trzecim.
Na pisemne żądanie Klienta jego dane osobowe zostaną niezwłocznie usunięte z bazy klientów, co jest równoznaczne z zamknięciem konta w niniejszym sklepie internetowym.

§10 Uwagi końcowe

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy o ochronie danych osobowych.
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 25.12.2014 r.


Załącznik nr 1
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
WZÓR POUCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas BISBUT M. Pasterak spółka jawna, Al. Prymasa Tysiąclecia 60/62, 01-424 Warszawa, e-mail info@obuwiedzieciece.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej www.obuwiedzieciece.pl.

W każdym przypadku odstąpienia od umowy, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres wskazany wyżej niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów przy wadze przesyłki do 5kg szacowana jest maksymalnie na kwotę około 13 zł (paczka ekonomiczna) lub 15 zł (paczka priorytetowa).
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


Załącznik nr 2
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać razem z towarem tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

ObuwieDzieciece.pl

BISBUT M. Pasterak spółka jawna

HURTOWNIA OBUWIA
Al. Prymasa Tysiąclecia 60/62
01-424 Warszawa
e-mail: info@obuwiedzieciece.pl

Ja/My (*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*):
.
.
.
.
– Data odbioru rzeczy:

 Nr zamówienia:
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów):
– Adres konsumenta(-ów):

Numer konta bankowego: _________________________________________________________
Powód zwrotu rzeczy:
Data i podpis

(*) – niepotrzebne skreślić